Buďte chytří a přenechejte vedení účetnictví odborníkům. Bude tak mít více času na své podnikání.
Nabízíme komplexní zpracování a vedení účetnictví (podvojného účetnictví), jeho rekonstrukce, zpracování mezd a daňových přiznání pro malé a střední firmy.
Filozofie společnosti SMART WORLD s.r.o. vychází z individuálního přístupu k našim klientům, poskytování účetních služeb přímo na míru Vaší společnosti, to vše za podmínky vysoké kvality poskytovaných služeb, která je dána již více než patnáctiletou praxí v oboru.
Účetnictví Vaší společnosti je možno zpracovávat externě v naší kanceláři či částečně externě, tedy tak, že některé agendy či celé účetnictví je zpracováváno přímo u Vás.
Společnost SMART WORLD s.r.o. ke zpracování účetnictví klientů využívá Ekonomický systém POHODA od společnosti STORMWARE s.r.o.
Komplexní vedení účetnictví zahrnuje:
- vedení hlavní knihy, účetního deníku a analytické evidence
- zaúčtování faktur přijatých a vydaných, evidence závazků a pohledávek, saldo
- zaúčtování pokladních dokladů a bankovních výpisů, evidence a kontrola úhrad
- zaúčtování zápočtů, dobropisů, interních účetních dokladů a dalších
- měsíční nebo čtvrtletní zpracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty (u plátců)
- zpracování souhrnného hlášení k dani z přidané hodnoty a povinné evidence
- čtvrtletní zálohy a roční zpracování daňového přiznání k silniční dani (u plátců)
- evidence hmotného a nehmotného majetku
- závěrkové operace, inventarizace účtů na konci účetního období
- zpracování účetní závěrky a uzávěrky (běžné roční, mezitímní a mimořádné) včetně povinných výkazů (rozvaha, výkaz zisku a ztrát, příloha k účetní závěrce)
- sestavení daňového přiznání k dani z příjmů
- zastupování před finančním úřadem, OSSZ, zdravotními pojišťovnami
- poskytování účetního a ekonomického poradenství
- další úkony, zpracování daňových přiznání, tiskových sestav atd. dle požadavků klienta
Vedení mzdového účetnictví zahrnuje:
- výpočet hrubé a čisté mzdy podle předložených dokladů
- výpočet srážek a odvodů na finanční úřad, okresní správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu včetně zpracování příslušných výkazů
- vystavení výplatních a mzdových listů
- přihlášení a odhlášení zaměstnanců
- roční zúčtování daní
- vedení personalistiky a evidence
- příprava platebních příkazů pro elektronický platební styk
- poradenství v oblasti mezd a personalistiky
- účast a zastupování při kontrolách u OSSZ, zdravotních pojišťoven a finančním úřadu
C E N Í K Ú Č E T N Í C H P R A C Í
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ
Cena za řádek v účetním deníku | 20,- Kč / úč. položka |
Roční účetní závěrka vč. dokladové inventarizace, Přiznání k dani z příjmů a příloh (dle náročnosti) |
3000,- až 5000,- Kč |
Zpracování přiznání k DPH | 500,- Kč |
MZDY
Zpracování pracovní smlouvy | 200,- Kč |
Zpracování dohody | 50,- Kč |
Dodatek k pracovní smlouvě | 50,- Kč |
Zpracování jedné měsíční mzdy | 100,- Kč |
Nulová mzda (mat. dovolená, OČR) | 50,- Kč |
Nástup a výstup zaměstnance (přihlášení, odhlášení) | 100,- Kč |
Potvrzování výdělku pro účely sociálních dávek | 20,- Kč |
Uzavření roku jednoho zaměstnance | 100,- Kč |
Vyúčtování daně ze závislé činnosti | 500,- Kč / rok |
Vyúčtování daní vybíraných srážkou | 500,- Kč / rok |
OSTATNÍ
Účetní poradenství | 300,- / hod. |
Účast při kontrolách OSSZ, ZP, FÚ | 300,- / hod. |
Přiznání k silniční dani | 100,-/ auto |
Rekonstrukce účetnictví | individuálně |
Kontrola zpracovaného účetnictví | individuálně |
Kritéria pro další upřesnění cen:
- stupeň přípravy podkladů
- individuální požadavky klienta
Odměnu za zpracování účetnictví je rovněž možné smluvit jako měsíční či čtvrtletní paušální částku, která samozřejmě vychází z objemu provedené práce a individuální dohody s klientem.
V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat: